Przeprowadzka

Całe moje dotychczasowe życie to przeprowadzki. Mój dom rodzinny nie spełniał moich niewygórowanych wymogów. Chciałam akceptacji i spokoju. Świata uczyłam się sama. Moi rodzice częściej zajmowali się sobą i swoimi ambicjami wobec siebie na wzajem. Moja mama walczyła z teściami a tata uciekał do garażu. Wiedziałam, że jest nie tak jak być powinno. W każdym z kościołów odwiedzanych na wycieczkach modliła się o zgodę i spokój. Niestety efekty były marne. Zaprzestałam.                       Myślałam wezmę ślub, urodzę dziecko będzie lepiej. Nie było i nie będzie. 

Dnia 21 mają 2016 przeprowadziłam się do domu mojej babci . Niestety po drugiej stronie rodzinnego domu. Zdecydowanie za blisko do rodziców wobec których mam ogromny żal. Nigdy nie chwalili zawsze było mało. Dostałam 4,5 to czemu nie 5. Im więcej pracowałam i wypełniałam polecenia mamy tym większą stawałam się niezdarą i nieudacznicą. Ale to temat na inny post. 

Skomentuj

