My! Rodzice

„Mieć wspaniałych rodziców to największy skarb”-powiedział ksiądz na kazaniu z okazji pierwszej komunii świętej w Żyznowie.

image

Dzisiaj niedziela i święto zesłania Ducha Świętego. Wybrałam się z Nikulką do kościoła na 10:30. Udało nam się 30 minut wysiedzieć i Nikusia powiedziała dość chcę iść „tam mamo” – wskazując na drzwi. I tyle było mszy św. Musiałam wyjść i iść do samochodu, bo Niki tak mi rozkazywała. Gdy się jej zapytałam czy będzie grzeczna na następny raz, bez zastanowienia usłyszałam Nikusiowe „Nie”!

image

Pojechałam więc z nią przed siebie do kościoła w Żyznowie a Niki zasnęła.

image

Wiemy, że bycie rodzicami Nikusi nie jest łatwe i nie będzie. Mamy przed sobą prawdziwe wyzwanie! Chciałabym aby nie bała się być sobą i cieszyła się wszystkim co ją otacza. Każdym promykiem słońca, ptaszkiem lecącym i życzliwym uśmiechem dobrych ludzi.
Będziemy z nią jeśli takie jest nasze przeznaczenie.

image

Kochamy Cię Niki zawsze i wszędzie, nieważne co będzie!

image

Skomentuj

