Nadzieja to nasza deska ratunku

„Ja was bardzo kocham i ubustwiam dla mnie we dwie jestescie najwazniejsze na świecie w ogień bym za wami skoczył. Nasz domek napewno bedzie pełny uśmiechu i pogody a nie szary i ponury .”

„Oby tak był kochanie!”

image

image

image

Jak narazie to nasza działka, zakupiona we wtorek 13 października 2015 roku. Zdjęcia zrobiłam 5 lutego 2016 podczas pomiarów geodezyjnych.

W tym roku nasze małe miejsce na ziemi mam zamiar jakoś wykorzystać. Myślałam zasadzić choć jeden krzak borówki amerykańskiej aby gdy się wprowadzimy już owocował dobrze. Wszyscy w trójkę👪 przepadamy za borówkami. Piotrek myśli zrobić ogrodzenie i kupić blaszak. Pod koniec roku chcielibyśmy fundamenty wykopać. Projekt już mamy czekamy na adaptację i spotkanie z budowlańcem.

Monia

Skomentuj

