10 czerwca 1014

Termin porodu Naszej księżniczki. Niki jednak zdecydowała, że sobie dłużej posiedzi w brzuszku a no bo i poco się śpieszyć jak mamusia dokarmia truskaweczkami ,  brzoskwinkami. Oj tak zjadałam wtedy nawet 2 kg dziennie truskawek lub 1 kg brzoskwiń . Uwielbiałam to!!! NIKI raczej też:) dlatego przesiedziała sobie jeszcze tydzień w maminym brzuszku. Wspaniale było nosić ją pod serduszkiem. Zawsze zastanawiałam się, będąc jeszcze na studiach, jak to jest być w ciąży. Czy to na prawdę tak ciąży czy jest przyjemne a może jeszcze inaczej???   Teraz myślę, że każdy odbiera ten stan inaczej. Jednie kobiety po pierwszych trzech miesiącach mdłości nie chcą być już w ciąży a inny nie wyobrażają sobie innego stanu niż stan błogosławiony.

Dla mnie nie wątpliwie był to czas błogosławiony. Nieprzyjemności pierwszych miesięcy….. przeżyłam, choć nie było łatwo z moim wyostrzonym węchem. Porannych mdłości nie miałam ale za to w ciągu dnia robiło mi się niedobrze jak coś nieprzyjemnego przeleciało przed nosem:) Ogólnie dla mnie był to czas tak normalnie normalny, że po porodzie nie umiałam się odszukać w wersji bez ciążowego brzuszka. Tak nam było razem dobrze. Te chwile nigdy już nie wrócą, ale będą inne, nowe, piękniejsze.

Monia

Skomentuj

