Mamą być!

Tak, jestem mamą od 11 miesięcy i 9 dni. Jak się z tym czuję?
NORMALNIE,  tak jakby to było oczywiste w tym wieku a moja rola była zwyczajna,  bez znaczenia. Tylko że tak nie jest. Mam trudne zadanie przed sobą, pełne wzlotów i upadków. Mam też biznes plan swojego macieżyństwa a więc całego mojego drugiego życia. Mam poprostu Nikusię!!

image

Rok temu wyczekiwałam Nikusi. Według obliczeń moja kruszynka miała przyjść 10 czerwca. Toteż moja mama i moje siostry spekulowały, że Niki się pośpieszy i zrobi mi niespodziankę na dzień matki. Niby, że dziewczynki rodzą się szybciej. To nie prawda, przecież nie ma reguł w przyrodzie.

image

image

Teraz patrzę na Nikusię, która słodko demoluje dopiero co posprzątany pokój. Robi to tak cudownie, oglądając każdą rzecz, przemawiając do niej i odrzucając w przeróżne miejsca na dywanie. Pozwalam jej odkrywać świat, którym jest tak zachwycona jak nikt inny. Dla niej jeszcze długo, długo wszystko będzie tylko kolorowe.

image
Poranna Nikusia

Patrząc dziś rano na taką cudowną Nikusię, myślę sobie iż powinnam być dumna, że jestem jej mamą. Niki rozwija się jak burza. Kolejne kroki jej rozwoju osiąga w takim tępie, że zaskakuje wszstkich do okoła. Mogę powiedzieć nawet, że dobrze się Nikusią opiekuję, gdyż ani razu nawet katarku nie miała. Cycyś to jej najlepszy lekarz i przyjaciel! Widzę codziennie , że jest szczęśliwa a ja razem z nią.

Mamy więc co świętować. Pojechałyśmy do sklepu i zakupiłyśmy sobie owoce lata , ulubione mamusi i Nikusi też , truskawki i brzoskwinie👍
image
oraz pomidorki malinowe.

Pogoda pochmurna ale to nie przeszkoda dla nas bo uwielbiamy jak deszczyk też pięknie szumi z nieba.
Spędziłyśmy cały prawie dzień na dworze. Nikusia miała atak wyrastającego ząbka jak ja to nazywam i chodziła z gryzakiem.
image

Męczą ją te ząbki to widzać i słychać. Jest marudna, wrzeszczy i gryzie co popadnie.
Wieczorem było już lepiej ząbek się uspokoił , to już 9! Nikusia wybrała zabawę w ogrodnika:D . Doglądałyśmy czy wszystkie roślinki dobrze rosną.
image
image

image

image

Nawet całkiem dobrze rosną jak to Niki stwierdziła.
image

Monia

Skomentuj

