2 dzień pobytu

Obudził nas naturalny cudowny budzik -> Niki😁

image

image

Pogoda za oknem zapowiada słoneczny dzień. Jest ok. 8 . Razem z Niki obserwujemy jak tata w korowodzie samochodów policyjnych wyjeżdża z jednostki. Okno jego wynajmowanego mieszkania ma świetny widok na ul. Puławską i jednostkę Oddziałów Prewencji Policji.

image

Dzisiaj jest ważny mecz na stadionie narodowym. Szczegóły słyszałam 500 razy ale nie słuchając uważnie swojego mężulka poprostu nie wiem nawet kto z kim gra:mrgreen:. Śmieszne! Ale czasem to pomaga mi przetrwać. Przecież ja mam swoją pracę, swoje zmartwienia i pasję. Mój mąż mógłby godzinami opowiadać z kolegami jaki to pasjonujący dzień miał na kompanii. Czasem nie jest łatwo być żoną policjanta a wiem, że może być jeszcze trudniej.
Wracając do naszego dnia z Niki ok. 9 wyszłyśmy na zakupy spożywcze do pobliskiego Auchan.

image

Niki była dzielna, wytrzymała ponad godzinkę ale senność nie pozwoliła na dłuższy spacer. Powróciłyśmy na mieszanie, przytuliłam moją Niki do cyca i zasnęła słodko.
Mamusia tymczasem zjadła  II śniadanie, bo pierwsze to była kawa z mlekiem:) .

image

Sałatka caprese😋mniam

image

I kanepeczka z pyszną mozzarellą.

image

Monia

Skomentuj

