Pierwszy buziak

Dzisiaj mój mąż ma urodziny! Jestem od niego starsza o całe 2 dni. Mamy podobne grupy krwi. Ja mam A Rh- a mój mąż ma A Rh+. I jedną wspaniałą córeczkę Nikusię mamy, która dzisiaj tak pięknie mi podziękowała buziakiem za to, że jestem zawsze obok niej. To był taki słodki buziaczek w usta, poprzedzony wnikliwym spojrzeniem na moją utrudzoną twarz💋 poprostu cudo!

Ta nasza Nikusia jest conajmniej niesamowita:-*

Dzisiaj w nocy przyjeżdża mój mąż z Warszawy. Niki jutro przywita go słodkim uśmiechem z rana.

Skomentuj

