Urodziłam się 28 lat temu :-)

Żyjemy po to żeby rodzić. 

Rodzimy myśli, przedmioty, wartości…

W końcu rodzimy dzieci

 a dzieci rodzą swoje dzieci.

Czyżby sensem życia były NARODZINY?

m.jagodzińska

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Mój mąż napisał dziś do mnie piękne życzenia 💓

„Rybuniu wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dzisiaj już 28 wiec twój maż życzy Ci wszystkiego najlepszego żebyś zawsze była usmiechnieta i szcześliwa. Życzę Ci ja i napewno nasza Nikita też Ci życzy, wiec ona także się przyłącza do moich życzeń.”

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Dzisiaj też mój chrześniak kończy 3 latka. Mam dla niego rowerek biegowy na prezent. Myślę, że to fajny prezent. Rozwija szereg zdolności, uczy równowagi i kontaktu z przestrzenią w ruchu. Jest polecany przez fizjaterapeutów!

Nikusi też taki zskupię jak skończy 2 latka będziemy razem śmigać na rowerach.

Skomentuj

