Wrzesień 2013 rok

To był cudowny czas, mieszkaliśmy razem wtedy narzeczeni. Razem radziliśmy sobie z trudami życia codziennego. To wtedy razem zapragneliśmy mieć dzidzię. Pamiętam jak spacerowaliśmy pewnej pięknej niedzieli po Zalesiu Dolnym a przed nami szła para prowadząc wózeczek. Powiedziałam wtedy do mojego przyszłego męża, że też tak chcę jak oni. Sądziłam, że to nie możliwe bo mam chorą tarczycę. Pracowaliśmy wtedy , on na OP ja w AZZURO. Często się mijaliśmy abo byliśmy zmęczeni. To już według mnie dawało zerowe szanse na poczęcie!!! Jednak ku mojemu ogromnemu zdziwieniu i nie dowierzaniu STAŁ SIĘ CUD! Niki się poczeła w tym szczęśliwym dla nas czasie, do którego często wracam myślami!

Skomentuj

