Wyczekiwanie!


Dzisiaj po pracy, czyli jutro nad ranem przyjeżdża mój mąż:) hehe. Ma dla mnie jakiś prezent :-D. Wczoraj odwiedził Galerię Mokotów i wybrał coś specjalnego. Nawet go nie wypytywałam co to, aaa myślę sobie! ma być niespodzianka to niech będzie! Ale ciekawa jestem cóż on zakupił. Muszę jeszcze poczekać 20 h. Tak myślę, że chce mi wynagrodzić to, iż sama opiekuję się Nikulą a ona mi daje teraz w kość! Albo po prostu dlatego, że kolega kupował coś na rocznicę dla swojej żony to mój wspaniały mąż pomyślał, że też może coś kupić! tak jak on to lubi bez okazji♥:)

To nie wszystko, gdyż sama też sprawiłam sobie prezencik, w postaci nowego telefonu iPhone’a 5 . Nie taki już nowy, bo z września 2012 r ale na początek może być. Kosztował mnie 1300 zł, wylicytowałam na allegro. Mój mąż odebrał go w Warszawie i też przywiezie mi go jutro:) Normalnie mega jutro przyjeżdża św. Mikołaj 😀


Skomentuj

