Najtrudniej jest zacząć:)


Niki śpi więc mogę napisać pierwszego posta na blogu naszym wspólnym:) Będę, mam nadzieje! skrupulatnie opisywać nasze przeżycia, historie, wrzucać filmiki, zdjęcia – tworzyć coś co będzie dla mnie wspomnieniem chwil, które mogłyby uciec w niepamięć szybciej niż mi się wydaje. Postaram się również opisać przeszłość, to co jeszcze jest w mojej pamięci, bo jak wyznaję przeszłość jest częścią mnie i to z niej czerpię siłę na nowe dni. Na niej się uczę i to ją układam jak puzzle szukając odpowiedzi na problemy teraźniejszości. Nigdy nie zapominajmy o przeszłości o historii nas samych!


Skomentuj

